
Ξεκίνησε η δεύτερη φάση για τις ηλεκτρονικές εγγραφές μαθητών στα Γενικά Λύκεια (και στο σχολείο μας) που θα διαρκέσει από
25 Ιουνίου έως 28 Ιουνίου
Μετά την ηλεκτρονική εγγραφή για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, οι κηδεμόνες υποβάλλουν στο σχολείο:
1) Εκτύπωση της Ηλεκτρονικής αίτησης.
2) Υπεύθυνη Δήλωση που θα υπογράφεται στο σχολείο.
3) Αντίγραφο της ταυτότητας του μαθητή ή Πιστοποιητικό, το οποίο μπορεί να βρεθεί και από το σχολείο (μόνο για την Α’ Λυκείου).
4) Φωτογραφία του μαθητή (μόνο για την Α’ Λυκείου).